voorbereiding van de pelgrimstocht - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Dieter Meyer - WaarBenJij.nu voorbereiding van de pelgrimstocht - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Dieter Meyer - WaarBenJij.nu

voorbereiding van de pelgrimstocht

Door: Dieter

Blijf op de hoogte en volg Dieter

02 Mei 2017 | Nederland, Nuenen

De reisvoorbereidingen zijn afgesloten. Ultrega slaat op een oeroude pelgrimskreet en betekent zoveel als: voorui, naar boven. Nu nog de planten naar Alice, mijn krant wordt v,a, nu bij Linda afgeleverd en mijn rugzak weegt 8 kg, dus 10% van mijn eigen gewicht.
Overmorgen brengt mij Alice naar Charleroi bij Brussel waar mijn vlucht vertreky naar Biaritz. Daar aangekomen hoop ik me een paar mede pelgrims een taxi naar Saint Jean Piet du port. Volgens weerbericht is het op mijn eerste dag van de wandeling over de Pyreneen goed weer en de dag er na regen. Dus v.a. de eerste dag metheen vertekken. deze tocht draag ik op aan mijn oude Camino-maat van onze eerste tocht 1983, Henk van Woezik, die aan kanker overleden is.

  • 02 Mei 2017 - 22:50

    Marieke:

    Heel veel succes Dieter en geniet van je ervaringen!

  • 02 Mei 2017 - 23:13

    Joost:

    Jij naar Compostella, wij naar ons nieuwe huis. Veel succes met lopen en zet je avonturen maar op de blog! Hoe lang blijf je weg?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dieter

Actief sinds 03 Mei 2017
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 5163

Voorgaande reizen:

02 Mei 2017 - 31 December 2017

Camino 2017

03 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: