Pamplona op weg naar Santiago - Reisverslag uit Le Pouliguen, Frankrijk van Dieter Meyer - WaarBenJij.nu Pamplona op weg naar Santiago - Reisverslag uit Le Pouliguen, Frankrijk van Dieter Meyer - WaarBenJij.nu

Pamplona op weg naar Santiago

Door: Dieter

Blijf op de hoogte en volg Dieter

07 Mei 2017 | Frankrijk, Le Pouliguen

De laatste twee reisverslagen wildenmaar niet de deur uit Ik zal ze later vanuit Nederland na sturen nu ben ik in Pamplona en het ziet er naar uit dat het deze keer wel gaat lukken. Mijn laatste herbergen viel een beetje tegen omdat pal naast onze raam een feest tent opgesteld was een muziekband van zeggen en schrijven 16 luidsprekers probeerde dit hele tent op te blazen dus aan slapen Was weinig te denken Zo kwam het dat ik al om 5:30 's morgens samen met een Canadees weer op weg was. Natuurlijk was het nog donker en zo kan het dat wij ook een beetje verkeerd lieve maar dat merkte Wij gaan nog een keer doen met onze bescheiden lampjes konden wij ons toch al weer even op zoek naar gele pijlen of Santiago schelpen op een kleine wat lastiger Ohmweg wat betreft stijgingen kwamen wij, een Canadese en ik, aan bij een oud kapelletje waar ik al 32 jaar geleden een keer samen met Henk mijn oude wandelmaat was. Een prachtig altaar een aardige non die ons alles uitlegde en die mij de tip gaf toch eventjes in de Tour de klimmen en waar twee glokken hingen. Ik mocht maximaal twee keer laten luiden en daarbij een wens voor dierbare doen natuurlijk ben ik naar boven geklommen en heb dan een keer voor mijn kinderen en de tweede keer voor Alice de klok de glok laten luiden. het weer is prachtig En nu ben ik in Pamplona waar ik al om 13:00 het einde van mijn etappe besloten heb. hier in het centrum pal tegen een kathedraal heb ik herberge gevonen die wat mij betreftmij een soort vijfsterrenhotel is met alle toeters en bellen.
douchen en Bedden, keuke en wc perfect en alles inclusief ontbijt voor €15 Zo nu ga ik eerst naar Pamplona verkennen en misschien ergens in een klein restaurantje eten

  • 07 Mei 2017 - 16:48

    Trix Magis.:

    Als het weer maar goed is dan is het niet erg om een straatje om te lopen.Zo ben je weer een paar kilometer dichter bij je doel.Gisteren was het hier prachtig weer,vandaag bewolkt.Bedankt voor je berichten,groeten Trix.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Le Pouliguen

Dieter

Actief sinds 03 Mei 2017
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5162

Voorgaande reizen:

02 Mei 2017 - 31 December 2017

Camino 2017

03 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: