Ortega -Burgos - Reisverslag uit Newquay, Verenigd Koninkrijk van Dieter Meyer - WaarBenJij.nu Ortega -Burgos - Reisverslag uit Newquay, Verenigd Koninkrijk van Dieter Meyer - WaarBenJij.nu

Ortega -Burgos

Door: Dieter

Blijf op de hoogte en volg Dieter

17 Mei 2017 | Verenigd Koninkrijk, Newquay

Vertrek van ortega om 6 uur op zoek naar een café met ontbijt na 3 kilometer kom ik gehaaste maanteken die zegt dat hi verslapen heeft en dat ik even mee moet komen met het gevolg dat ik een een prima Café con leche met een lekker taart had, van een schoon toilet mocht gemaakt maken, mijn watervoorraad kan ook opvullen banaan kopen voor onderweg en even mijn billetjes nemen. De Camino was niet zo moeilijk maar ja wel naar het vliegveld de keuze tussen een vlotte doorlopen langs de snelwegen op een riante omweg de prachtig natuurgebied Ik had er echt geen spijt van dat ik de Lange route gekozen hebt vraagteken natuur en parklandschap in Burgos heb ik een slaapplaats kunnen bemachtigen voor €5 Burgos heeft een kathedraal daar kan ze de Dom van Keulen achter verschuilen. Burgers is een bruisende stad met prachtige straten en architectuur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Newquay

Dieter

Actief sinds 03 Mei 2017
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 5165

Voorgaande reizen:

02 Mei 2017 - 31 December 2017

Camino 2017

03 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: