Het was mooi geweest - Reisverslag uit Newquay, Verenigd Koninkrijk van Dieter Meyer - WaarBenJij.nu Het was mooi geweest - Reisverslag uit Newquay, Verenigd Koninkrijk van Dieter Meyer - WaarBenJij.nu

Het was mooi geweest

Door: Dieter

Blijf op de hoogte en volg Dieter

19 Mei 2017 | Verenigd Koninkrijk, Newquay

Als ik zeg het was mooi geweest dan bedoel ik dit heel oprecht mijn plannen waren anders maar de actuele situatie leerde mij dat het verstandig is om met Burgos als afsluiting een einde te maken aan deze fantastische reis van 300 kilometer met een gemiddelde van 25 kilometer per dag maar de Kruisen links en rechts van de Camino hebben mij eraan herinnerd dat men ook naar zijn lichaam moet luisteren nog 6 jaar geleden wandelde ik tot ik erbij neer viel tot Kaap finisterre maar deze keer besefte ik de laatste nacht dat ik er verstandig aan doe om weer naar huis te gaan Tenslotte heb ik nog een rondreis in Polen richting Estland voor de boeg waar ik ook nog enkele maanden in mijn boerderij wil vertoeven en dan is het toch fijn vrienden tijdens een paar weken hier in Nederland weer te zien El Tiempo Pasa Rapido de tijd gaat zo snel voorbij bedankt dat jullie mij gevolgd zijn en misschien volgen jullie mij door mijn reis door Polen en naar Estland Groetjes Dieter

  • 19 Mei 2017 - 09:56

    Maria En Antoine:

    We hopen je snel weer te ontmoeten.
    Zaterdag 20 mei is het weer café bij ons; je bent van harte welkom. Als het je schikt natuurlijk.

    Tot snel,

    Antoine en Maria

  • 19 Mei 2017 - 11:59

    Jutta Rodriguez:

    Lieber Onkel Didda
    Soweit ich es verstanden habe (bin dem Holländischen lieder nicht so mächtig und musste mich durch Deine Reiseberichte Mehr Oder Weniger durchraten) bits Du wieder auf dem'Wege nach Haus, und es hat Dir gut gefallen.
    Dann wünsche ich Dir eine gemütliche Heimfahrt und einen gebürenden Empfang Deiner Lieben Zu Hause.

    Bussi,Deine Jutta

  • 19 Mei 2017 - 12:51

    Hannes Heertjes:

    Diep respect en ook wel een beetje jaloers :)

    Zal graag een keer voor je Koken ! en glas wijn inschenken om dan naar je verhalen te luisteren.
    Maar je mag ook praten terwijl jij kookt hoor.

    Tot gauw

    Hannes


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Newquay

Dieter

Actief sinds 03 Mei 2017
Verslag gelezen: 889
Totaal aantal bezoekers 5170

Voorgaande reizen:

02 Mei 2017 - 31 December 2017

Camino 2017

03 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: